Aproape 200 de persoane din municipiul Deva, care nu au acces la internet, au depus cereri, în scris, pentru acordarea tichetului electronic de energie, la Direcția de Asistență Socială Deva - de la debutul perioadei de preluare a cererilor de către instituție (28 august 2025).
Consumatorii vulnerabili de energie care doresc să beneficieze de sprijinul financiar începând cu luna iulie 2025 mai au la dispoziție 7 zile lucrătoare pentru a depune cererile scrise la Direcția de Asistență Socială Deva (în clădirea Pieței Centrale Deva, etaj 1, birourile nr. 24 și 26) sau la oficiile poștale.
În cazul cererilor depuse după data de 27 septembrie 2025, tichetul de energie va fi acordat doar începând cu luna depunerii cererii.
Tichetul electronic de energie are o valoare de 50 lei/lună şi se acordă persoanelor singure cu un venit net lunar de maximum 1.940 lei și familiilor cu un venit net lunar pe membru de familie de maximum 1.784 lei.
Tichetul poate fi folosit până la data de 31 martie 2026, exclusiv pentru plata facturilor la energie electrică.
Acordarea tichetului electronic de energie poate fi solicitată și online, pe platforma EPIDS, pe adresa epids.mmuncii.ro.
DE REȚINUT! Tichetul electronic de energie se acordă pentru un singur loc de consum, indiferent dacă solicitantul este sau nu este titular al contractului de furnizare de energie electrică.
Acte necesare la depunerea cererii pentru acordarea tichetului de energie:
- actul de identitate
- factura de energie electrică (pentru a identifica POD-ul/codul locului de consum)
IMPORTANT! Dacă beneficiarul tichetului electronic de energie îşi schimbă adresa sau dacă intervin modificări în componenţa familiei acestuia, este necesară depunerea unei noi cereri pentru acordarea sprijinului financiar.
INFORMAŢII SUPLIMENTARE se pot obţine la numărul de Call-center 021.03.09 al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială sau pe adresa de e-mail sprijinenergie@mmanpis.ro.
Direcția de Asistență Socială Deva