COPII ȘI FAMILIE

Copii cu părinți plecați în străinătate


DATE DE CONTACT:



PREZENTARE:

     Conform prevederilor Legii nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată, părintele care exercită singur autoritatea părintească sau la care locuiește copilul, care urmează să plece la muncă în străinătate are obligația de a comunica, în scris, această intenție serviciului public de asistență socială, cu minimum 40 de zile înainte de a părăsi țara, desemnând, totodată, și persoana care va avea grijă de copil. 
     Procedura este obligatorie și în cazul în care ambii părinți ai copilului urmează să plece la muncă în străinătate.

ACTE NECESARE

  • Carte de identitate mamă/tată
  • Certificat de naștere copil
  • Carte de identitate copil (dacă este cazul)
  • Carte de identitate a persoanei în grija căreia rămâne copilul
  • Dovadă de venit a persoanei în grija căreia rămâne copilul
  • Sentință de divorț părinți (dacă este cazul)

DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ DEVA
Municipiul Deva, Strada I.L. Caragiale, nr. 4, judeţul Hunedoara
PROGRAM:
Luni – Joi: orele 8:00-16:30
Vineri: orele 8:00-14:00

PROGRAM CU PUBLICUL SERVICIUL EVIDENȚĂ ȘI PLATĂ BENEFICII DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ:
Luni - Joi: orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00
Vineri: orele 8:00-11:00

PROGRAM CU PUBLICUL BIROUL FOND LOCATIV:
Luni - Joi: orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00
Vineri: orele 8:00-11:00

PROGRAM CASIERIE:
Luni - Joi: orele 8:30-11:00 și 12:30-15:00
Vineri: orele 8:30-11:00
În ultima zi lucrătoare a lunii, nu se efectuează operațiuni de încasări și plăți.
© 2022-2023 Direcția de Asistență Socială Deva, Toate drepturile rezervate