Persoanele din municipiul Deva care au solicitat atribuirea unei locuințe sociale mai au la dispoziție luna octombrie pentru actualizarea dosarelor cu documente, în vederea întocmirii listei de priorități cu solicitanții îndreptățiți să beneficieze de o locuință socială în anul 2025.
Dosarele neactualizate până în data de 31 OCTOMBRIE 2024 nu vor fi putea fi incluse în lista de priorități valabilă pentru anul viitor.
Documentele se DEPUN la sediul Direcției de Asistență Socială Deva (Str. I.L. Caragiale, nr. 4, etaj 1) – Registratură, de luni până joi, între orele 8:00 - 16:30 și vineri, între orele 8:00 - 14:00 sau se pot transmite online, pe adresa:
dasdeva@primariadeva.ro.
Lista actelor necesare pentru actualizarea dosarelor poate fi consultată pe pagina de internet a Direcției de Asistență Socială Deva -
https://dasdeva.ro, Secțiunea Locuințe și Asociații – Locuințe sociale sau la sediul instituției.
IMPORTANT! Dosarele de locuințe sociale care nu sunt actualizate timp de 3 ani, consecutiv, vor fi clasate, conform prevederilor Hotărârii Consiliului Local nr. 331/2023, care poate fi consultată pe
https://dasdeva.ro, Secțiunea Locuințe și Asociații – Locuințe sociale.
Titularii dosarelor clasate au dreptul să depună o nouă solicitare pentru atribuirea unei locuințe sociale, în vederea închirierii - dacă îndeplinesc condițiile prevăzute de lege.
Dosarele depuse sau actualizate după data de 31 octombrie 2024 vor fi luate luate în considerare pentru lista de priorități din anul 2026.
INFORMAȚII SUPLIMENTARE se pot obține la numerele de
telefon 0755.878.380,
0737.036.002 sau
0254.218.030 /
Tasta 3 (Serviciul Fond Locativ – Compartimentul Locuințe sociale), după următorul program: luni – joi, între orele 8:00 - 16:30 sau vineri, între orele 8:00 - 14:00.
Până la această dată, o cincime dintre cei peste 230 de solicitanți de locuințe sociale aflați în evidența Direcției de Asistență Socială Deva și-au actualizat dosarele cu documente, conform reglementărilor legale în vigoare.
Direcția de Asistență Socială Deva