Patru categorii de persoane defavorizate din municipiul Deva, care beneficiază de tichete sociale electronice pentru alimente și mese calde și de pachete cu produse alimentare, finanțate prin Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027, pot depune cereri la Direcția de Asistență Socială Deva (Str. I.L. Caragiale, nr. 4, etaj 1) - începând de luni,
25 martie 2024, după următorul
program:
- luni – joi, între orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00
- vineri, între orele 8:00-11:00
Cererile vor fi însoțite de documente privind componența familiei și veniturile realizate în luna anterioară depunerii cererii.
Formularul de Cerere – Declarație pe proprie răspundere pentru solicitarea sprijinului material este disponibil la sediul DAS Deva și pe pagina de Internet a instituției –
https://dasdeva.ro, Secțiunea Copii și Familie.
Cardurile sociale pentru alimente și mese calde și pachetele cu produse alimentare se acordă în perioada 2024-2027 și au ca scop compensarea unei părți din cheltuielile cu hrana pentru asigurarea traiului zilnic.
Ce valoare are sprijinul material în anul 2024 și cum se acordă:
- tichetele sociale pe suport electronic pentru alimente și mese calde au o valoare nominală de 250 lei și se acordă o dată la două luni
- pachetele cu produse alimentare au o valoare maximă de 125 de lei și se acordă o dată la 6 luni
Ce categorii de beneficiari ai sprijinului material pot depune cereri la DAS Deva:
- familiile cu cel puțin 2 copii în întreținere și cu venituri lunare pe membru de familie mai mici sau egale cu 675 lei, care au domiciliul/reședința în municipiul Deva
- familiile monoparentale cu venituri lunare pe membru de familie mai mici sau egale cu 675 lei, care au domiciliul/reședința în municipiul Deva
- persoanele fără adăpost din municipiul Deva
- persoanele/familiile aflate temporar în situații critice de viață, stabilite în urma anchetelor sociale, care au domiciliul/reședința în municipiul Deva (această categorie beneficiază de pachete cu produse alimentare, acordate o dată la 6 luni)
INFORMAȚII SUPLIMENTARE se pot obține la numerele de telefon
0799.992.311 și
0254.218.030 /
Tasta 1 (Serviciul Evidență și Plată Beneficii de Asistență Socială), de luni până joi, între orele 8:00-16:30 și vineri, între orele 8:00-14:00.
Direcția de Asistență Socială Deva