INFORMAȚII PUBLICE

Proiectul „ÎntreVecini”: 15.000 de euro pentru finanțarea unor proiecte de cartier ale asociațiilor de proprietari!


     Asociațiile de Proprietari pot beneficia de granturi de 15.000 de euro, pentru montarea de panouri fotovoltaice pe bloc și dezvoltarea unor activități comunitare - într-o competiție națională de proiecte, lansată de Asociația „ÎntreVecini”, care are ca scop regenerarea spiritului comunitar la bloc și transformarea grupurilor de vecini în comunități sustenabile prin susținerea dezvoltării de proiecte în cartier.

     Asociațiile de proprietari se pot ÎNSCRIE gratuit în competiție, până în data de 31 martie 2024, pe platforma www.intrevecini.ro, prin completarea formularului de înscriere pus la dispoziție de organizatorii campaniei.
     INFORMAȚII detaliate cu privire la procedura de înscriere, criteriile de selecție și de jurizare, tipuri de activități comunitare etc. pot fi consultate în „Ghidul Aplicantului”, care este disponibil pe www.intrevecini.ro.

     Principalele criterii de eligibilitate pentru asociațiile de proprietari care aplică în proiect:
  • grupul de aplicanți este format din președintele Asociației de Proprietari și cel puțin patru vecini, membri ai asociației
  • în apropierea blocului există un spațiu deschis, unde pot fi organizate activități comunitare pentru cel puțin 100 de participanți (grădină, parcare, curte interioară etc.)
  • terasa blocului (circulabilă sau nu) să aibă o suprafață de cel puțin 40 de metri pătrați
  • asociația de proprietari dispune de cel puțin un canal de comunicare activ cu membrii comunității

     Potrivit organizatorilor campaniei, 10 asociații de proprietari din țară vor obține granturi de 15.000 de euro în cadrul proiectului „ÎntreVecini” – etapa 2024. Câștigătorii finanțării nerambursabile vor fi comunicați în data de 30 aprilie 2024.
     Programul „ÎntreVecini” a debutat anul trecut, în municipiile București și Târgu Jiu, iar anul acesta se desfășoară la nivel național, cu susținerea BRD Groupe Société Génerale, în calitate de partener principal.
     În municipiul Deva, partener de diseminare a informației privind campania de proiecte este Asociația Centrul de Resurse pentru Acțiune Locală Deva.

Direcția de Asistență Socială Deva

DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ DEVA
Municipiul Deva, Strada I.L. Caragiale, nr. 4, judeţul Hunedoara
PROGRAM:
Luni – Joi: orele 8:00-16:30
Vineri: orele 8:00-14:00

PROGRAM CU PUBLICUL SERVICIUL EVIDENȚĂ ȘI PLATĂ BENEFICII DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ:
Luni - Joi: orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00
Vineri: orele 8:00-11:00

PROGRAM CU PUBLICUL SERVICIUL FOND LOCATIV:
Luni - Joi: orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00
Vineri: orele 8:00-11:00

PROGRAM CASIERIE:
Luni - Joi: orele 8:30-11:00 și 12:30-15:00
Vineri: orele 8:30-11:00
În ultima zi lucrătoare a lunii, nu se efectuează operațiuni de încasări și plăți.
© 2022-2023 Direcția de Asistență Socială Deva, Toate drepturile rezervate