Direcția de Asistență Socială Deva reamintește asociațiilor de proprietari din municipiul Deva obligația de a transmite, lunar, lista cu numărul de persoane prezente în locuințe - dacă în cadrul acesteia intervin modificări.
DAS Deva colectează aceste informații pentru a le transmite Direcției Impozite și Taxe Locale Deva, în vederea stabilirii și impunerii taxei de salubrizare.
Listele cu numărul de persoane prezente lunar în locuințe se depun la Registratura Direcției de Asistență Socială Deva (Str. I.L. Caragiale, nr. 4, etaj 1) sau pot fi transmise online, pe adresa: dasdeva@primariadeva.ro.
Conform Hotărârii Consiliului Local nr. 429/2022, taxa de salubrizare datorată pentru întregul an fiscal se plătește în 4 rate (trimestrial). Termenul scadent pentru plata taxei de salubrizare aferente perioadei aprilie – iunie 2023 este data de 30 iunie 2023.
De la începutul anului, o medie lunară de 41 de asociații de proprietari au transmis DAS Deva modificările intervenite în privința numărului de persoane prezente în locuințe – potrivit datelor centralizate de Compartimentul Asociații de Proprietari.
DE REȚINUT! În cazul persoanelor care au calitatea de chiriași în locuințele sociale și camerele de cămin aflate în administrarea DAS Deva, situația persoanelor prezente lunar în locuințe este transmisă Direcției Impozite și Taxe Locale Deva de către Serviciul Administrare Fond Locativ, Tehnic.
Taxa de salubrizare se plătește de către utilizatorii serviciului de salubrizare, proprietari sau locatari ai imobilelor situate pe raza municipiului Deva.
Obligația fiscală poate fi achitată atât la Direcția Impozite și Taxe Locale Deva, cât și la terminalul self-service din Primăria Municipiului Deva, prin portalul de servicii electronice al instituției sau prin ghiseul.ro.
Direcția de Asistență Socială Deva