INFORMAȚII PUBLICE

ASOCIAȚII DE PROPRIETARI. Amenzi până la 5.000 de lei pentru administratorii care nu depun situația financiară!

     Direcția de Asistență Socială Deva reamintește administratorilor de condominii OBLIGAȚIA legală de a transmite Compartimentului Asociații de Proprietari situația soldurilor elementelor de activ și pasiv la data de 31 decembrie 2022. 

     Conform Legii 196/2018, care reglementează înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari, administratorul are ca principală atribuție întocmirea lunară a situației financiare a asociației și depunerea acesteia, SEMESTRIAL, la compartimentul specializat în sprijinirea și îndrumarea asociațiilor de proprietari din cadrul administrației locale (art. 66, alin. 1, lit. n).
     Până la această dată, mai mult de o treime (36%) dintre cele 449 de asociații de proprietari care funcționează în municipiul Deva nu au depus încă situația financiară aferentă primului semestru al anului trecut (1 ianuarie – 30 iunie 2022).

     DE REȚINUT! Neîndeplinirea atribuțiilor de către administratorul asociației de proprietari constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 2.500 de lei la 5.000 de lei, conform Legii nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor, actualizată.

     FORMULARUL privind situația soldurilor elementelor de activ și pasiv a asociației este disponibil și poate fi descărcat de pe www.primariadeva.ro, Secțiunea Servicii publice – Direcția de Asistență Socială – Asociații de Proprietari sau accesând link-ul: https://www.primariadeva.ro/index.php/servicii_publice/das_detaliu/C66.

     Formularele completate și semnate se depun la Registratura Direcției de Asistență Socială Deva (Str. I.L. Caragiale, nr. 4, etaj 1) sau pot fi transmise online, pe adresa: dasdeva@primariadeva.ro.

     IMPORTANT! Conform legii, proprietarii de apartamente pot consulta oricând situația financiară a asociației - printr-o cerere scrisă, adresată președintelui, care are obligația să răspundă, în scris, în termen de 10 zile de la primirea acesteia.
     De asemenea, proprietarii pot solicita, în scris, și copii după orice document al asociației.

     INFORMAȚII SUPLIMENTARE cu privire la organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari se pot obține la numerele de telefon 0755.878.637 și 0254.218.030 / Tasta 7 (Compartiment Asociații de Proprietari), de luni până joi – între orele 8:00-16:30 și vineri – între orele 8:00-14:00.

Direcția de Asistență Socială Deva

DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ DEVA
Municipiul Deva, Strada I.L. Caragiale, nr. 4, judeţul Hunedoara
PROGRAM:
Luni – Joi: orele 8:00-16:30
Vineri: orele 8:00-14:00

PROGRAM CU PUBLICUL SERVICIUL EVIDENȚĂ ȘI PLATĂ BENEFICII DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ:
Luni - Joi: orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00
Vineri: orele 8:00-11:00

PROGRAM CU PUBLICUL SERVICIUL FOND LOCATIV:
Luni - Joi: orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00
Vineri: orele 8:00-11:00

PROGRAM CASIERIE:
Luni - Joi: orele 8:30-11:00 și 12:30-15:00
Vineri: orele 8:30-11:00
În ultima zi lucrătoare a lunii, nu se efectuează operațiuni de încasări și plăți.
© 2022-2023 Direcția de Asistență Socială Deva, Toate drepturile rezervate