INFORMAȚII PUBLICE

DAS Deva: Program special în minivacanța de 1 Decembrie

Direcția de Asistență Socială Deva aduce la cunoștința persoanelor interesate că nu va avea program cu publicul în perioada 30 noiembrie – 2 decembrie 2022.
Zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie sunt declarate zile libere nelucrătoare, conform Codului Muncii, iar ziua de 2 decembrie 2022 a fost stabilită ca zi liberă pentru personalul instituțiilor și autorităților publice, prin Hotărârea Guvernului nr. 96/2022.
Potrivit actului normativ, ziua de muncă stabilită ca zi liberă se va recupera prin prelungirea corespunzătoare a timpului de lucru, până la data de 31 decembrie 2022.
Începând de luni, 5 decembrie 2022, ora 8:00, Direcția de Asistență Socială Deva își va relua programul obișnuit de lucru cu publicul.

Direcția de Asistență Socială Deva
 

DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ DEVA
Municipiul Deva, Strada I.L. Caragiale, nr. 4, judeţul Hunedoara
PROGRAM:
Luni – Joi: orele 8:00-16:30
Vineri: orele 8:00-14:00

PROGRAM CU PUBLICUL SERVICIUL EVIDENȚĂ ȘI PLATĂ BENEFICII DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ:
Luni - Joi: orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00
Vineri: orele 8:00-11:00

PROGRAM CU PUBLICUL BIROUL FOND LOCATIV:
Luni - Joi: orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00
Vineri: orele 8:00-11:00

PROGRAM CASIERIE:
Luni - Joi: orele 8:30-11:00 și 12:30-15:00
Vineri: orele 8:30-11:00
În ultima zi lucrătoare a lunii, nu se efectuează operațiuni de încasări și plăți.
© 2022-2023 Direcția de Asistență Socială Deva, Toate drepturile rezervate