Comunicat
Vă aducem la cunoștință că în data de 15 decembrie 2025, la sediul Direcției de Asistență Socială Deva, din Deva, str. I. L. Caragiale, nr. 4, jud. Hunedoara, se va desfășura examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut al unui funcționarul public din cadrul Direcției de Asistență Socială Deva, instituție publică cu personalitate juridică, subordonată Consiliului Local al Municipiului Deva, respectiv :
| Nr. crt |
1 |
| Funcția publică |
Consilier |
| Clasa |
I |
| Grad profesional deținut |
Asistent |
| Grad profesional după promovare |
Principal |
| Structura funcțională |
Compartiment informatică și întreținere tehnică de calcul |
Examenul se va desfășura după următorul program:
- 15 decembrie 2025 - ora 11,00 - proba scrisă
- Interviul se va susține într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise, la sediul Direcției de Asistență Socială Deva.
Pentru a participa la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut, funcționarul public trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
- să aibă cel puțin 3 ani vechime în gradul profesional al funcției publice din care promovează;
- să fi obținut cel puțin calificativul «bine» la evaluarea performanțelor individuale în ultimii 2 ani în care funcționarul public s-a aflat în activitate;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile prezentei legi.
Dosarul de examen se depune de către candidat în termen de 20 de zile de la data afișării anunțului privind organizarea examenului de promovare pe site și la sediul instituției, respectiv în perioada
13 noiembrie 2025 - 02 decembrie 2025 și va conține în mod obligatoriu:
a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverința eliberată de compartimentul resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
c) adeverința eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situației disciplinare a funcționarului public, în care se menționează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancțiune disciplinară, care să nu fi fost radiată;
d) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit.b).
BIBLIOGRAFIA:
1. Constituția României, republicată;
2. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 (**republicată**), privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 (**republicată**), privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
6. Regulamentul de Organizare și Funcționare al Direcției de Asistență Socială, aprobat prin HCL nr. 8/2024, cu modificările și completările ulterioare;
TEMATICA:
1. Constituția României;
TITLUL II - Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale
Capitolul I și II, Art. 15-53
2. Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II- a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a Vl-a din Ordonanța de Urgență nr. 57 / 2019privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. Ordonanța nr. 137 / 2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare',
Capitolul I - Principii și definiții, Art. 1-5
Capitolul II - Dispoziții speciale, Art. 6-15
4. Legea nr. 202 / 2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați',
Capitolul II - Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați în domeniul muncii Capitolul IV - Egalitatea de șanse între femei și bărbați în ceea ce privește participarea la luarea deciziei
5. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
- în integralitate
6. Regulamentul de Organizare și Funcționare al Direcției de Asistență Socială, aprobat prin HCL nr. 8/2024, cu modificările și completările ulterioare;
- în integralitate
DIRECTOR EXECUTIV,
Gențiana-Claudia POENARU
| ȘEF SERVICIU |
REFERENT, |
| Claudel ȘELARU |
Ileana Anișoara TRIF |