INFORMAȚII PUBLICE

Comunicat examen promovare in clasa functionar public

ANUNȚ



     Direcția de Asistență Socială Deva organizează în data de 24 noiembrie 2025, examen de promovare în clasă a unui funcționar public, referent, clasa III, grad profesional superior, în funcția publică de execuție de Consilier, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului administrare exploatare locuințe al Serviciului administrare locuințe, tehnic și administrativ, după următorul program :
     - 24 noiembrie 2025 – ora 11,00 – proba scrisă – la sediul Direcției de Asistență Socială Deva
     - interviul se va susţine în termenul prevăzut la art. 103 din Anexa nr. 10 a OUG nr. 57/2019, pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, actualizată.
     
     Pentru a participa la examenul de promovare în clasă, funcţionarul public trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
     a) să dobândească, ulterior intrării în corpul funcţionarilor publici, o diplomă de studii de nivel superior, în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea sau într-un domeniu considerat util pentru desfăşurarea activităţii de către conducătorul autorităţii sau instituţiei publice;
     b) să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentului cod.
     Dosarul de înscriere la examen se depune de către candidat la Compartimentul resurse umane, SCIM, arhivare al Serviciului resurse umane din cadrul Direcției de Asistență Socială Deva, cu sediul în Deva, str. I. L. Caragiale, nr. 4, prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic la adresa de e-mail: das.resurseumane@primariadeva.ro, în termen de 5 zile de la data publicării anunţului privind organizarea examenului de promovare în clasă pe site şi la sediul instituţiei, respectiv în perioada 06 noiembrie – 10 noiembrie 2024, inclusiv.
     
     Dosarele de examen conțin în mod obligatoriu următoarele documente:
     a) cerere de înscriere la examenul de promovare în clasă;
     b) diplomă de studii de nivel superior în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea sau într-un domeniu considerat util pentru desfăşurarea activităţii de către conducătorul autorităţii sau instituţiei publice;
     c) adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată, în condiţiile legii.
     
     Examenul de promovare constă în 3 probe succesive, după cum urmează:
     a) verificarea eligibilităţii candidaţilor, în urma depunerii dosarelor de examen;
     b) proba scrisă în data de 24 noiembrie 2025 ora 11:00;
     c) proba interviului în termenul prevăzut la art, 103 din Anexa nr. 10 a OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
 
Bibliografia și tematica stabilită pentru examenul de promovare în clasă din data de 24 noiembrie 2025 – proba scrisă

BIBLIOGRAFIA:
1.Constituția României, republicată;
2.Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3.Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 (**republicată**), privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare;
4.Legea nr. 202/2002 (**republicată**), privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, cu modificările și completările ulterioare;
5.Legea nr. 114/1996 privind locuințele, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
6.Regulamentul de Organizare și Funcționare al Direcției de Asistență Socială, aprobat prin HCL nr. 8/2024, cu modificările și completările ulterioare;

     TEMATICA:
1. Constituția României;
TITLUL II - Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale
Capitolul I și II, Art. 15 – 53
2. Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II- a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de Urgență nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. Ordonanța nr. 137 / 2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare;
     Capitolul I - Principii şi definiţii, Art. 1 – 5
     Capitolul II - Dispoziţii speciale, Art. 6 - 15
4. Legea nr. 202 / 2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi;
     Capitolul II - Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii
     Capitolul IV - Egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi în ceea ce priveşte participarea la luarea deciziei
5. Legea nr. 114/1996 privind locuințele, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
     Capitolul IV - Administrarea clădirilor
     Capitolul V - Locuința socială
     Capitolul VI - Locuința de serviciu și locuința de intervenție
     Capitolul VII - Locuința de necesitate
     Capitolul VII^1 - Locuința de sprijin
6. Regulamentul de Organizare și Funcționare al Direcției de Asistență Socială, aprobat prin HCL nr. 8/2024, cu modificările și completările ulterioare;
     - în integralitate
 
 
DIRECTOR EXECUTIV,
Gențiana-Claudia POENARU

 
Șef Serviciu Resurse Umane, Consilier juridic,
Claudel ȘELARU Ramona Cristina-POENAR 

DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ DEVA
Municipiul Deva, Strada I.L. Caragiale, nr. 4, judeţul Hunedoara
PROGRAM:
Luni – Joi: orele 8:00-16:30
Vineri: orele 8:00-14:00

CASIERIE:
Luni - Joi: orele 8:30-11:00 și 12:30-15:00
Vineri: orele 8:30-11:00
În ultima zi lucrătoare a lunii, nu se efectuează operațiuni de încasări și plăți.
© 2022-2023 Direcția de Asistență Socială Deva, Toate drepturile rezervate