INFORMAȚII PUBLICE

ANUNT - privind examenul de promovare în funcția, gradul sau treapta profesională imediat superioară a personalului contractual încadrat în funcții contractuale de debutant

Anunț

 Anunț privind examenul de promovare în funcția, gradul sau treapta profesională imediat superioară a personalului contractual încadrat în funcții contractuale de debutant.

     În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare,
     Direcția de asistență socială Deva, organizează în data de 07.11.2024, la sediul direcției, examen pentru promovarea în funcția, gradul sau treapta profesională imediat superioară a personalului contractual încadrat în funcții contractuale de debutant, după cum urmează :
  • Asistent social debutant din cadrul serviciului social ”Servicii de îngrijiri la domiciliu pentru persoane adulte cu dizabilități” din cadrul Serviciului Intervenții și Îngrijiri;
  • asistent medical debutant din cadrul Compartimentului cabinete medicale școlare;
     Examenul de promovare se desfășoară în baza raportului de evaluare întocmit atât de îndrumătorul salariatului debutant, conform Anexei nr. 7 din HG nr. 1336/2022, cât și în baza raportului de evaluare întocmit de către salariatul debutant, conform Anexei nr. 8 din HG nr. 1336/2022 și va consta în susținerea unui interviu, față în față cu comisia de examinare, după următorul calendar :

a) depunere dosare – 24.10.2024 - 30.10.2024;
b) susţinere interviu față în față - 07.11.2024 la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială Deva
- ora 10,00 - pentru asistent social debutant
- ora 11,00 – pentru asistent medical debutant;
c)   afișare rezultate probă interviu și informare în scris a rezultatului – în termen de două zile lucrătoare de la data susținerii acestuia;
d)  depunere contestaţii interviu - în termen de o zi lucrătoare de la data comunicării rezultatelor;
e)   rezultate finale – se comunică în scris salariatului debutant în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestației;

     Candidații vor depune formularul de înscriere la examenul de promovare în funcția, gradul sau treapta profesională imediat superioară, la registratura direcției.

     Bibliografia și tematica la examenul de promovare în funcția, gradul sau treapta profesională imediat superioară a personalului contractual încadrat în funcții contractuale de debutant, este următoarea:
  • pentru postul de asistent social debutant din cadrul serviciului social ”Servicii de îngrijiri la domiciliu pentru persoane adulte cu dizabilități” din cadrul Serviciului Intervenții și Îngrijiri
BIBLIOGRAFIE :

1. Constituția României, republicată - Monitorul Oficial nr. 767 / 2003;
2. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57 / 2019, cu modificările și completările ulterioare, privind Codul administrativ - Monitorul Oficial nr. 555 / 2019;
3. Ordonanța Guvernului nr. 137 / 2000 (**republicată**), cu modificările și completările ulterioare, privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare - Monitorul Oficial nr. 166/2014;
4. Legea nr. 202 / 2002 (**republicată**), cu modificările și completările ulterioare, privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi - Monitorul Oficial nr. 326 / 2013;
5. Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 84/2002;
6. Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare;
7. Legea nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
8. Ordinul MMJS nr. 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilități – Anexa 4 Standarde specific minime de calitate obligatorii pentru Serviciul de Îngrijiri la Domiciliu pentru Persoane Adulte cu Dizabilități.

TEMATICĂ:

1. Constituția României: TITLUL II - Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale, Capitolul I și II, Art. 15 – 53;
2. Ordonanța de Urgență nr. 57/2019, privind Codul administrativ: PARTEA I - Dispoziții generale, PARTEA III - Administrația publică locală, Titlul I – Dispoziții generale și Titlul V – Autoritățile, PARTEA VI - Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică și evidența personalului plătit din fonduri publice - Titlul I – Dispoziții generale, Titlul II – Statutul funcționarilor publici, PARTEA VII – Răspunderea administrativă; / 2019;
3. Ordonanța nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare: Capitolul I - Principii şi definiţii, Art. 1 – 5, Capitolul II - Dispoziţii special, Art. 6 – 15;
4. Legea nr. 202 / 2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi: Capitolul II - Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii, Capitolul IV - Egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi în ceea ce priveşte participarea la luarea deciziei;
5. Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare - Art. 1 - 15^1;
6. Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare: Capitolul III, Secțiunea 1, Secțiunea a 2-a, Secțiunea a 3-a, Capitolul IV, Secțiunea a 3-a;
7. Legea nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare: Capitolul III, Secțiunea 1, Secțiunea a 4-a;
8. Ordinul MMJS nr. 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilități – Anexa 4 Standarde specific minime de calitate obligatorii pentru Serviciul de Îngrijiri la Domiciliu pentru Persoane Adulte cu Dizabilități.
  • pentru postul de asistent medical debutant din cadrul Compartimentului cabinete medicale școlare
1. Hotărârea nr. 2/2009 privind Codul de Etică și Deontologie al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din România, cu modificările și completările ulterioare – Monitorul Oficial nr. 560/2009 – cu tematica în integralitate;
2. Ordinul Ministrului Sănătății nr. 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale - Monitorul Oficial nr. 855/2012 –  cu tematica Anexa nr. 1;
3. Ordinul Ministrului Sănătății nr. 1.101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare - Monitorul Oficial nr. 791/2016 – cu tematica în integralitate;
4. Ordinul Ministrului Sănătății nr. 1.761 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările și completările ulterioare – Monitorul Oficial nr. 882/2021- cu temetica - Anexa nr. 1 – Cap. I – Definiții și Cap. III- Dezinfecția;
5. Ordin nr. 2.508/4.493/2023 pentru aprobarea Metodologiei privind asigurarea asistenţei medicale a antepreşcolarilor, preşcolarilor, elevilor din unităţile de învăţământ preuniversitar şi studenţilor din instituţiile de învăţământ superior pentru menţinerea stării de sănătate a colectivităţilor şi pentru promovarea unui stil de viaţă sănătos, cu modificările și completările ulterioare  – Monitorul Oficial nr. 703/2023 – cu tematica - Anexa nr. 2 din metodologie.
Director executiv,
Gențiana Claudia POENARU
 
Șef serviciu.
Cristina Roxana MĂRGINEAN
Consilier juridic,
Ramona Cristina POENAR

DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ DEVA
Municipiul Deva, Strada I.L. Caragiale, nr. 4, judeţul Hunedoara
PROGRAM:
Luni – Joi: orele 8:00-16:30
Vineri: orele 8:00-14:00

PROGRAM CU PUBLICUL SERVICIUL EVIDENȚĂ ȘI PLATĂ BENEFICII DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ:
Luni - Joi: orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00
Vineri: orele 8:00-11:00

PROGRAM CU PUBLICUL BIROUL FOND LOCATIV:
Luni - Joi: orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00
Vineri: orele 8:00-11:00

PROGRAM CASIERIE:
Luni - Joi: orele 8:30-11:00 și 12:30-15:00
Vineri: orele 8:30-11:00
În ultima zi lucrătoare a lunii, nu se efectuează operațiuni de încasări și plăți.
© 2022-2023 Direcția de Asistență Socială Deva, Toate drepturile rezervate