INFORMAȚII PUBLICE

Examen de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut al funcționarului public din cadrul Direcției de Asistență Socială Deva, 11 noiembrie 2024 - proba scrisă

COMUNICAT

     Vă aducem la cunoștință că în data de 11 noiembrie 2024, la sediul Direcției de Asistență Socială Deva, se va desfășura examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut al funcționarului public din cadrul Direcției de Asistență Socială Deva, instituție publică cu personalitate juridică, subordonată Consiliului Local al Municipiului Deva, respectiv: 
Nr. crt. 1
Funcția publică Consilier
Clasa I
Grad profesional deținut Principal
Grad profesional după promovare Superior
Structura funcțională Compartiment locuințe sociale

     Examenul se va desfășura după următorul program:
  • 11 noiembrie 2024 - ora 11,00 - proba scrisă
  • Interviul se va susține într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise, la sediul Direcției de Asistență Socială Deva.
     Pentru a participa la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut, funcționarul public trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții: - să aibă cel puțin 3 ani vechime în gradul profesional al funcției publice din care promovează; - să fi obținut cel puțin calificativul «bine» la evaluarea performanțelor individuale în ultimii 2 ani în care funcționarul public s-a aflat în activitate; - să nu aibă în cazierul administrativ o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile prezentei legi.
Dosarul de examen se depune de către candidat în termen de 20 de zile de la data afișării anunțului privind organizarea examenului de promovare pe site și la sediul instituției, respectiv în perioada 09-28 octombrie 2024 și va conține în mod obligatoriu: a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverința eliberată de compartimentul resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează; b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate; c) adeverința eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situației disciplinare a funcționarului public, în care se menționează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancțiune disciplinară, care să nu fi fost radiată; d) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit.b).

BIBLIOGRAFIA :
pentru examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut, 11 noiembrie 2024 - proba scrisă
1. Constituția României, republicată - M. OF. nr. 767/2003;
2. Partea I, titlul I și titlul II ale Părții a II- a, titlul I și titlul V - Cap IV ale Părții a IlI-a, titlul I al Părții a IV-a, titlul I și II ale părții a Vl-a din O rdonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare -M. OF nr. 555/ 2019;
3. O rdonanța nr. 137/2000 (**republicată**), cu modificările si completările ulterioare, privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, - M. OF. nr. 166/2014;
4. Legea nr. 202/2002 (**republicată**), cu modificările si completările ulterioare, privind
egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați - M. OF. nr. 326/2013;
5. Legea nr. 114/1996 privind locuințele, republicată, cu modificările și completările ulterioare - M. OF nr. 393/1997;

TEMATICA
pentru examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut, 11 noiembrie 2024 - proba scrisă
1. - reglementări privind principiile generale de organizare a statului, drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale ale cetățenilor;
2. - reglementări privind dispozițiile generale al Codului administrativ; - reglementări privind administrația publică centrală: Guvernul și administrația publică centrală de specialitate; - reglementări privind administrația publică locală: Primarul; - reglementări privind prefectul, instituția prefectului și serviciile publice deconcentrate; Prefectul și subprefectul; - reglementări privind statutul funcționarilor publici și reglementări generale referitoare la statutul funcționarilor publici;
3. - reglementări privind respectarea demnității umane, protecția drepturilor și libertăților fundamentale ale omului, prevenirea și sancționarea formelor de discriminare;
4. - reglementări privind măsurile pentru promovarea egalității de șanse și de tratament între femei și bărbați, în vederea eliminării tuturor formelor de discriminare bazate pe criterii de sex;
5. - în integralitate
DIRECTOR EXECUTIV,
Gențiana-Claudia POENARU
ȘEF SERVICIU, CONSILIER,
Cristina Roxana Mărginean Paula-Viorela MURAR

DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ DEVA
Municipiul Deva, Strada I.L. Caragiale, nr. 4, judeţul Hunedoara
PROGRAM:
Luni – Joi: orele 8:00-16:30
Vineri: orele 8:00-14:00

PROGRAM CU PUBLICUL SERVICIUL EVIDENȚĂ ȘI PLATĂ BENEFICII DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ:
Luni - Joi: orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00
Vineri: orele 8:00-11:00

PROGRAM CU PUBLICUL BIROUL FOND LOCATIV:
Luni - Joi: orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00
Vineri: orele 8:00-11:00

PROGRAM CASIERIE:
Luni - Joi: orele 8:30-11:00 și 12:30-15:00
Vineri: orele 8:30-11:00
În ultima zi lucrătoare a lunii, nu se efectuează operațiuni de încasări și plăți.
© 2022-2023 Direcția de Asistență Socială Deva, Toate drepturile rezervate