COMUNICAT
Vă facem cunoscut că în data de 27 noiembrie 2023, ora 10.00, la sediul Direcției de Asistență Socială din Deva de pe strada I. L. Caragiale, nr. 4, se va desfăşura examenul de promovare în gradul profesional imediat superior a personalului contractual din cadrul Direcției de Asistență Socială Deva.
Examenul constă în susținerea unei probe scrise.
Postul pentru care se organizează examenul se află în cadrul Compartimentului monitorizare servicii sociale din cadrul Biroului monitorizare proiecte și programe în cadrul Serviciului programe și servicii sociale – inspector de specialitate gradul II.
Pentru a participa la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior, candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- Să aibă cel puțin 3 ani vechime în trepata și grad profesional din care promovează;
- Să fi obținut calificativul „foarte bine” la evaluarea performanțelor profesionale individuale cel puțin de două ori în ultimii 3 ani, în care s-au aflat în activitate.
Proba scrisă a examenului se va desfășura în data de 27 noiembrie 2023, ora 10,00.
În vederea participării la examenul de promovare, candidatul depun dosarul în termen de 5 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru desfăsurarea examenului de promovare, respectiv în perioada 13 noiembrie – 17 noiembrie 2023.
Selecția dosarelor se va face în perioada 20 noiembrie-21 noiembrie 2023.
Dosarul de examen va conține următoarele documente:
a)Cererea de înscriere;
b)Adeverință eliberată de angajator din care să reiasă vechimea în gradul sau treapta profesională din care promovează;
c)Copii ale rapoartelor de evaluare a performanțelor profesionale din ultimii 3 ani în care s-au aflat în activitate.
BIBLIOGRAFIA:
1.Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
2.Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
3.Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare.
4.Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare.
5.Legea nr. 17/2000 privind asistența socială a persoanelor vârstnice, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
6.ORDIN nr. 29 din 3 ianuarie 2019 pentru aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecţie a copilului şi altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum şi a serviciilor acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat şi cantinele sociale -Anexele nr. 5 - 8;
7.Legea nr. 197/2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale, cu modificările și completările ulterioare
*se vor studia versiunile actualizate ale actelor normative anterior menționate